poniedziałek, 9 kwietnia 2012

lubię IKEA

IKEĘ się lubi albo nie... nikt nie jest w stosunku do niej obojętny. Dla mnie jest to fenomen, że sprzedają tam rzeczy tanie, czasami bardzo tanie, proste, nie najwyższej jakości a ludzie nie wstydzą się jej mieć w domu. Nie mówię o ludziach bardzo bogatych, ale o tzw. średniej pólce, która ma dobry samochód i IKEĘ w domu. Nie jest to broń Boże coś złego... Mnie to fascynuje. Sama mam jej sporo i się tego nie wstydzę. Muszę kiedyś wrzucić kilka fotek.
Cenię ją za prostotę i genialne pomysły na zagospodarowanie małych mieszkań, których ze względu na kiepskie czasy bankowe, trudnosci w uzyskaniu kredytów, kryzys, ma przybywać.
Ostatnio dowiedziałam się, że IKEA zaczyna sprzedawać ... całe domy! Ostro idą... Nie bardzo jednak wierzę, że takie domy przyjmą się w Polsce. NIe za bardzo przekonalismy się do domów drewnianych a tu ... z kartonu??? Wprawdzie ma to robić Skanska, firma porządna i renomowana, ale sama miałabym obawy..
Co będzie potem? samochody tekturowe z IKEA? a może czemu nie...

2 komentarze:

  1. Mi czasami również zdarzyło się wybrać do tego sklepu, ale jest kilka rzeczy które kupiłam w innym sklepie. Mianowicie np. łózko do sypialni mam od senpo.pl i w sumie nie zamieniłabym go na żadne inne łóżko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio zastanawiałem się nad wyborem odpowiednich krzeseł i foteli ogrodowych, które dopełniłyby mojego tarasu. Szukałem porad i inspiracji, aż trafiłem na ten artykuł: https://www.lokalna24.pl/artykul-4media/24579,jak-dopasowac-idealne-krzesla-i-fotele-ogrodowe-na-taras. Dzięki niemu dowiedziałem się, na co zwracać uwagę przy zakupie, a także poznałem trendy w aranżacji tarasów. Teraz czuję, że moja przestrzeń jest kompletna i zaprasza do spędzania tam czasu.

    OdpowiedzUsuń