niedziela, 8 grudnia 2013

jak zrobić świąteczny wianek na drzwi

w tym roku obiecałam sobie, iż kupię wcześniej prezenty i zrobię wianek na drzwi... Jak na razie nie jest źle z realizacją tych postanowień bo generalnie z realizacją moich postanowień nie jest dobrze a nawet powiedziałabym - jest tragicznie... Jeśli chodzi o dotrzymywanie słowa innym - jak najbardziej! Ale sobie... po co... Zawsze mam czas żeby umyć okna... jutro wezmę się za angielski... itd...
No więc - jeśli chodzi o te prezenty i wianek - prezenty po części już kupiłam :-) (taa..daa..m..), resztę kupię być może w tym tygodniu, a wianek też zaczęłam robić. Jak na razie związałam gałęzie ( świetnie się do tego nadały gałązki winobluszcza) w koło i mam bazę. Teraz szukam pomysłów na wykonanie ozdób do niego bo jest taki trochę siermiężny...
Ale w międzyczasie znalazłam pomysł na fajny i prosty wianek z gałązek:


zobaczcie jak zrobić ten piękny, świąteczny wianek >>

1 komentarz:

  1. Wybierając tapicera, warto postawić na kogoś, kto nie tylko profesjonalnie podchodzi do swojej pracy, ale również jest w stanie doradzić i pomóc w wyborze najlepszego rozwiązania. https://tapicer.warszawa.pl/ to strona, gdzie znajduje się zespół, który łączy w sobie te wszystkie cechy. Dzięki ich wiedzy i doświadczeniu, można nie tylko odnowić stare meble, ale także stworzyć coś zupełnie nowego, co idealnie wpasuje się w nasze wnętrze. To gwarancja satysfakcji i pewność, że nasze meble będą cieszyć oko przez lata.





    OdpowiedzUsuń